Πολιτισμός των επιχειρήσεων
1Πολιτισμός: Η ικανοποίηση των πελατών είναι το νόημα της ύπαρξής μας
2.Συνέπεια διαχείρισης:Πρώτη ποιότητα, πρώτος πελάτης, Επιδίωξη της τελειότητας, Ομαδικές προσπάθειες
3.Εργασιακές έννοιες: Μόνο για να βρείτε έναν δρόμο για την επιτυχία, όχι για να βρείτε δικαιολογίες για την αποτυχία!
4Ομαδική κουλτούρα: Ευχαριστίες, ευτυχία, καινοτομία, ακεραιότητα, ευθύνη, κοινό μέλλον
5Σκοπός της υπηρεσίας: Επαγγελματική, υψηλής απόδοσης, προσεκτική, προσεκτική, ακριβής υπηρεσία.